آموزش نرم افزار اسکرچ جونیو برای کودکان
این دنباله یک فعالیت بدون آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور برق (محاسبات بدون کامپیوتر) ارائه می دهد.
به شما این امکان را می دهد که به مفاهیم اساسی علوم کامپیوتر نزدیک شوید (الگوریتم،
زبان، برنامه) و فعالیتهای مرسوم، که برای یادگیری به تبلت نیاز دارند
برنامه نویسی با برنامه Scratch Junior.
مقدمه ای بر برنامه نویسی به شما امکان می دهد تا روی مهارت ها کار کنید
ذیل:
• راه خود را بیابید، با استفاده از نقاط دیدنی جهت یابی کنید.
• اتخاذ یک رویکرد علمی: استفاده آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور از زبان خاص، کنترل، آزمون و خطا.
• توسعه انتزاع: یاد بگیرید که قبلاً تأثیر یک سری دستورالعمل را پیش بینی کنید
حتی برای اجرای آن توسط یک ماشین یا یک برنامه.
متقاطعهای بین رشتهای در طول این فعالیتهای کدگذاری وارد عمل میشوند:
فرآیند تحقیق (آزمایش/خطا)، حل مسئله، مهارت ها
مهارت های زبانی، همکاری، ساختاربندی اندیشه، تربیت ذهن علمی و
تفکر انتقادی، آموزش در فرهنگ دیجیتال.
2
کدنویسی و برنامه نویسی در برنامه ها
سند کامل همراه برای برنامه های
ATH_initation_programming_doc_maitre_624926.pdf "شروع به برنامه نویسی".
در چرخه های 2 و 3 پیشرفت یادگیری آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور را در طول 3 چرخه نشان می دهد
پشت، راست، چپ، بالا، پایین...) در داستان ها، توضیحات یا توضیحات
". آنها همچنین یاد می گیرند که «اشیاء را در رابطه با آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور خود، با یکدیگر، در ارتباط با یکدیگر قرار دهند
به اشیاء برجسته»، «خود را در رابطه با دیگران، در رابطه با اشیاء شاخص قرار دادن»
» و «در یک محیط شناخته شده، سفری را انجام دهید، مسیری که از شما شروع می شود
نمایش (نقاشی یا کدگذاری)». این کار به آنها اجازه می دهد تا توانایی خود را توسعه دهند
دستورالعمل های حرکتی اساسی را صادر کنند آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور، دستورالعمل هایی که آنها یاد خواهند گرفت
در چرخه های زیر برای ساخت برنامه های سفر همراه شوید.
• در چرخه 2، دانش آموزان یاد می گیرند که "کد و رمزگشایی برای پیش بینی، نمایش و
حرکات را در فضاهای آشنا، روی شبکه، روی صفحه نمایش انجام دهید.
این سفرها در ابتدا در فضاهای کوچک (کلاس یا مدرسه) انجام می شود.
به تدریج در طول چرخه به محله یا روستا گسترش یابد
که قادر به استفاده از طرح ها خواهند بود. از CE1 به بعد، دانش آموزان به کدنویسی دعوت می شوند
حرکات با استفاده از نرم افزار برنامه نویسی مناسب
• در چرخه 3، دانش آموزان یاد می گیرند که «حرکات یک ربات یا آن ها را برنامه ریزی کنند
شخصیت روی صفحه نمایش دانش آموزان آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور «در فضاهای کاری از
اندازه های مختلف (ورق کاغذ، زمین بازی، محله، شهر و غیره)"، آنها
از برنامه هایی برای انجام این کار با کار با منابع جدید مانند
سیستم های اطلاعات جغرافیایی».
اسناد منبع Educol مربوط به اسکرچ جونیور ممکن است مفید باشد
مشورت شده (ضمیمه های سند همراه ذکر شده در بالا):
3
Scratch Junior یک اپلیکیشن رایگان است که برای تبلت های اندروید و iOS قابل دانلود است.
هدف آن فعال کردن جوانان (5 تا 7 ساله) برای آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور یادگیری کدنویسی و استفاده است
یک زبان برنامه نویسی بصری مناسب برای کودکان.
برای معلمان و دانش آموزان به طور یکسان، شروع با Scratch Junior است
ساده، ارگونومی برنامه بسیار بصری است. آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور از CP، دانش آموزان قادر هستند
برای ادغام عملکردهای مختلف "دکمه ها". Scratch junior software training این نرم افزار به شما این امکان را می دهد
روی حرکات مطلق کار کنید: شخصیت به سمت چپ حرکت می کند