همه چیز درباره ی تفاوت اسکرچ پايتون
و رویداد. بنابراین تفاوت اسکرچ پایتون ، اجرای کد است
ایجاد شده توسط رویدادها: روی یک منطقه کلیک کنید، کلید فشار داده شود،
پیام دریافت شده و غیره علاوه بر این، ممکن است منجر به اعدام شود
چند قطعه کد رقابتی در پایتون، بسته به
محیط توسعه مورد استفاده، کد با هدف راه اندازی می شود
از برنامه نویس، در خط تفاوت اسکرچ پایتون فرمان، یا در بهترین حالت، با کلیک بر روی a
دکمه محیط توسعه علاوه بر این،
برنامه نویسی موازی به روشی ساده امکان پذیر نیست
سطح دبیرستان به نظر می رسد که این تفاوت ها شیوه ما را تغییر می دهد
ماتیو برانتهمه
14
می تواند پاسخ به یک مشکل مطرح شده را در نظر بگیرد. دانش آموزان باید
با تطبیق با یک پالت، خود را متفاوت در پایتون بیان کنید
امکانات ضعیف تر عبارت یافت تفاوت اسکرچ پایتون می شود، به معین
راه، محدود شده توسط جلیقه توالی، در حالی که دانش آموزان
به برنامه نویسی در دانشگاه با Scratch عادت کردم
رویداد محور و موازی
6.3. ثبت های نشانه شناختی
برنامه نویسی اسکرچ و برنامه نویسی پایتون را می سازند
برای پیاده سازی، از رجیسترهای نشانه شناختی بسیار متفاوت فراخوانی کنید
مفاهیم الگوریتمی در ادامه به تفاوت اسکرچ پایتون نام آنها می پردازیم
به ترتیب ثبت بلوک و ثبت دستورالعمل.
ثبت بلوک ها از نمایش های نشانه شناختی زیر تشکیل شده است
شکل بلوک های قابل دستکاری آموزش برنامه نویسی نوجوانان و مونتاژ شده با اشکال مختلف و
رنگ ها رنگ ها نه دسته استفاده را تعریف می کنند (نارنجی:
کنترل، بنفش: ظاهر، سبز: عملگر و غیره) و شکل ها را مشخص می کند
هم سازمان و هم ساختار برنامه (بلاک شروع، بلوک شروع،
پایان، بلوک انباشته، بلوک تودرتو)، همچنین می توانند نشان دهند
نوع بلوک (شش ضلعی: بولی؛ مستطیلی گرد: عددی یا
رشته کاراکترها).
فهرست دستورالعمل ها شامل تفاوت اسکرچ پایتون بازنمایی های نشانه شناختی است
به شکل متنی اینها کلمات رزرو شده زبان پایتون هستند. اینها هستند
کلمات کلیدی در انگلیسی به شکل حروف اضافه ("برای"، "in") از
حروف ربط ("در حالی"، "اگر"، "دیگر") یا افعال امری ("بازگشت"،
"چاپ") مخلوط با نمادهای ریاضی ("="، ">") یا
تایپوگرافی (":"، "("، """).
برای هر مفهوم الگوریتمی از برنامه ها (متغیر،
حلقه شرطی، د و نامحدود، تابع)، داریم
بازنمودهای نشانه شناختی تفاوت اسکرچ پایتون را در رجیستر بلوک ها و
سپس دستورالعمل ها را با استفاده از معیارهای تعیین شده توسط
دووال، درجه همخوانی آنها (ضعیف، متوسط یا قوی). بیایید آن را به خاطر بسپاریم
این معیارهای همخوانی عبارتند از: مطابقت معنایی،
یکپارچگی معنایی و سازماندهی واحدهای معنادار.
Sticef – جلد. 28، شماره 3 - 2021
فن آوری برای یادگیری علوم کامپیوتر
از مهدکودک تا دانشگاه
15
شکل 3 • متغیر: بلوک و ثبت دستورالعمل
متغیر: همخوانی متوسط. با رعایت این دو
بازنمودهای نشانه تفاوت اسکرچ پایتون شناختی بازتولید شده در شکل 3، الف را می یابیم
مطابقت معنایی بین واحدهای معنادار مختلف،
به استثنای گیومه هایی که رشته های کاراکتر را مشخص می کند
پایتون در ثبت بلاک وجود ندارد. یکپارچگی معنایی
با این حال به طور کامل رعایت نمی شود زیرا دو عنصر "قرار دادن" و
"à" با علامت "=" در Scratch مطابقت دارد. سازماندهی واحدها
قابل توجه به طور کلی یکسان است.
شکل 4 • شرطی: ثبت بلوک ها تفاوت اسکرچ پایتون و دستورالعمل ها
شرطی: همخوانی قوی/متوسط. ما می توانیم تأیید کنیم، پس از
با مطالعه شکل 4، همخوانی بین این دو بسیار قوی است
نمایندگی ها مطابقت معنایی تقریباً کامل است، به جز
به غیر از ":" پس از "دیگر" که هیچ مشابهی در ثبت وجود ندارد
بلوک ها سازمان و نظم نیز رعایت می شود. از سوی دیگر، اگر
تعداد شاخه های شرطی بیشتر از دو است، ما از دست می دهیم
یکپارچگی معنایی زیرا Scratch Python difference چندین بلوک Scratch «sisinon» باید تو در تو باشند تا معادل «elif» در پایتون تولید شود.