رایانه های لوحی و رایانه
باشند و در حل مسئله استقامت کمی داشته باشند. با کشیدن و رها کردن کد ، غلط نوشتاری اشتباه حذف می شود ، اما Swift Playgrounds برای قفل کردن از رابط قفل استفاده نمی کند.
هنگامی که کودکان شما به زمین های بازی سوئیفت معرفی شدند ، می توانند در سوئیفت رشد کنند.
Twine برای کودکانی در نظر گرفته شده است که علاقه مند به ایجاد بازی و داستان سرایی هستند ، اما از جزئیات فنی برنامه نویسی ناامید شده اند.
Twine یک برنامه رایگان داستان نویسی غیر خطی است که توسط افراد در هر سنی از جمله تعداد زیادی از بزرگسالان و معلمان مورد استفاده قرار می گیرد. با Twine ، نیازی به یادگیری هیچ کدی ندارید. به جای آموزش کدنویسی به کاربران ، نحوه ساخت و ارائه بازی ها و داستان های غیرخطی را به آنها می آموزد.
داستان های نوار شامل صفحات متن و تصاویر ، مانند صفحات وب است. طراحی رابط ، صفحات مرتبط را نمایش می دهد که هر یک از آنها می تواند با متن ، پیوند و تصاویر اصلاح شود. این به ویژه برای بازی های نوع "ماجراجویی خود را انتخاب کنید" که انتخاب هر بازیکن به شاخه جدیدی از داستان می رسد ، بسیار خوب عمل می کند.
اگرچه این برنامه کد نویسی را آموزش نمی دهد ، اما مهارت های برنامه ریزی و طراحی بسیاری را که برای طراحان بازی و داستان نویسان بسیار حیاتی است ، آموزش می دهد. این برنامه به خوبی توسط ویکی پشتیبانی ، کتابهای درسی و جامعه کاربران فعال پشتیبانی می شود.
شما می توانید Twine stories را از طریق برنامه میزبان بصورت آنلاین ایجاد کنید یا برنامه ویرایش آفلاین را بارگیری کنید.
رویکرد دیگر یادگیری برنامه نویسی نگاه به رباتیک است. بسیاری از کودکان به ایده برنامه نویسی مواردی که در دنیای واقعی کار می کنند پاسخ می دهند. مجموعه زیادی از کیت ها و زبان های رباتیک وجود دارد که می توانید برای برنامه نویسی آنها استفاده کنید ، اما سیستم LEGO Mindstorms از یکی از بزرگترین جوامع کاربر و یک برنامه برنامه نویسی تصویری پسند کودک برخوردار است.
محیط نرم افزار را به صورت رایگان بارگیری کنید اما برای اجرای برنامه نیاز به کیت LEGO Mindstorms دارید. این لزوماً به این معنی نیست که مجبورید آن را بخرید. در بعضی از مدارس و کتابخانه های عمومی کیت های استفاده دانشجویی در دسترس است یا ممکن است بخواهید اولین لیگ LEGO را در نزدیکی خود پیدا کنید.
نرم افزار برنامه نویسی LEGO EV3 می تواند روی رایانه های لوحی و رایانه اجرا شود و از یک بلوک ساختمان - در این مورد از بلوک LEGO - استعاره استفاده می کند ، دقیقاً مانند Scratch و Blockly ، اگرچه نسخه LEGO تمایل دارد یک برنامه را به صورت افقی بسازد و بیشتر شبیه یک نمودار است. جاری. دانش آموزان اقدامات ، متغیرها و رویدادها را با هم ترکیب می کنند تا