برای بسیاری از توسعه دهندگان نرم افزار، شروع به کار آزاد  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان یا کسب و کار شخصی ترسناک به نظر می رسد. رقابت در بازار بسیار زیاد است و بسیاری از توسعه دهندگان ماهر خدمات مستقل خود را بسیار ارزان ارائه می دهند.

 

برای یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار مبتدی که می‌خواهد کار آزاد را شروع کند، به دست آوردن چند مشتری اول یک مانع بزرگ است. تازه کارها مجموعه ای غنی از پروژه هایی که انجام داده اند ندارند.

 

سپس چگونه می توان وارد بازار توسعه نرم افزار مستقل شد؟ آیا واقعا غیر ممکن است؟ اجازه دهید یک هک آسان برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده نرم افزار آزاد را به شما معرفی کنم سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان . این چیزی نیست جز آموزش توسعه نرم افزار به مشتریان.

 

اگر تمام آن موانع اولیه را پشت سر گذاشته اید و به یک توسعه دهنده نرم افزار خوب تبدیل شده اید، قدرت پنهانی در خود دارید تا به دیگران خدمت کنید. هزاران نفر هر روز برنامه نویسی را شروع می کنند و همه آنها در یادگیری کدنویسی با چالش های زیادی روبرو می شوند.

 

وقتی در یافتن پاسخ سوالات خود مشکل دارند، چه کار سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  می کنند؟ برخی از آنها ممکن است به دنبال مقالات یا آموزش های ویدئویی برای کمک باشند. برخی از آنها ممکن است بروند و سوالات خود را در انجمنی مانند Stack Overflow بپرسند. با این حال، بسیاری از مردم قادر به حل مشکلات خود با تحقیقات خود نیستند. آنها به کسی نیاز دارند که آنها را راهنمایی کند و در طول سفر به آنها کمک کند.

 

اگر تجربه کافی در زمینه توسعه نرم افزار دارید، می توانید دست یاری خود را ارائه دهید. بسیاری از مردم فکر می کنند که صلاحیت کافی برای آموزش برنامه نویسی را ندارند. نیازی نیست که یک برنامه نویس خبره باشید. شما فقط باید یک پله بالاتر از فردی باشید که به دنبال کمک است.

 

ارزش آموزش

تدریس یک سرویس عالی است و هر برنامه نویسی می تواند این کار را انجام دهد. منظور من از تدریس، ایستادن جلوی کلاس درس نیست. دانش آموزان نیازی به استاد خسته کننده ای ندارند که بخواهد دانش خود را به رخ بکشد. آنها به یک دست کمک نیاز دارند تا کنارشان بنشیند، مشکلشان را بفهمد، و آنها سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  را در مسیر درست راهنمایی کند. شما می توانید این کار را با یک لپ تاپ و اتصال به اینترنت انجام دهید.

 

تعداد زیادی از افراد موفق در زندگی خود مربیان یا راهنماهای بزرگی داشتند. ما ارزش دوستی را می دانیم که وقتی در مشکلی گیر کرده ایم به ما کمک می کند. شما نیز می توانید به یک دوست کمک کننده تبدیل شوید و به برنامه نویسان مشتاق خدمات ارائه دهید.

 

ارزش آموزش را زمانی که Soft Skills و The Complete Software Developer’s Career Guide را خواندم، دو کتاب عالی نوشته جان سونمز، که در آن به اهمیت آموزش برای توسعه سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  دهندگان نرم افزار اشاره کرد، متوجه شدم.

 

بسیاری از مردم حتی نمی توانند برنامه "سلام جهان" بنویسند. آنها حتی نمی دانند چه زبان برنامه نویسی را یاد بگیرند و چگونه یاد بگیرند. برخی از افراد در تکالیف کدنویسی خود در مدرسه گیر کرده اند. اگر برنامه نویس هستید، از قبل این چیزها را می دانید. شما فقط باید دانش خود را به اشتراک بگذارید و آن افراد را در سفرشان راهنمایی کنید.

 

با آموزش، مشکلات دیگران را حل می کنید و برای دنیا ارزش قائل می شوید و همچنین می توانید مقداری پول به دست آورید.

 

چگونه تدریس به شما به عنوان یک توسعه دهنده  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان نرم افزار کمک می کند

تدریس نه تنها به دانش آموزان کمک می کند، بلکه به شما در تقویت دانش خود نیز کمک می کند. تدریس مقداری مسئولیت به شما می دهد و تحقیقات بیشتری برای پر کردن شکاف های دانش خود انجام خواهید داد.

 

وقتی تدریس می کنید، مغز شما تمام اطلاعاتی را که در مورد موضوع به دست آورده اید را به خاطر می آورد و آنها را به ترتیب صحیح مرتب می کند. تدریس به تدریج شما را در این موضوع متخصص می کند.

 

مزیت مهم دیگر این است که آموزش مهارت های ارتباطی شما را بهبود  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان می بخشد. مهارت های فنی به تنهایی برای پیشرفت شغلی شما کافی نیست. مهارت های نرم مانند ارتباط خوب در رشد شما به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار بسیار مهم است.

 

زمانی که کارم را به عنوان یک فریلنسر پاره وقت شروع کردم، گرفتن یک پروژه کدنویسی خوب واقعاً سخت بود. بنابراین، به دنبال فرصت‌های تدریس آنلاین بودم و پروفایل‌هایم را در پلتفرم‌های آنلاین مختلف ایجاد کردم. آن زمان بود که فهمیدم به دست آوردن مشتری چقدر آسان است. در این زمینه رقابت زیادی نسبت به فریلنسینگ وجود ندارد.

 

همچنین، اصلاً کار خسته کننده ای نیست. وقتی به کسی کمک می کنید، از کار خود احساس خوشحالی و رضایت خواهید کرد.

 

چگونه با آموزش برنامه نویسی درآمد کسب کنیم

پلتفرم های آنلاین زیادی وجود دارد که می توانید مشتریانی برای آموزش برنامه نویسی پیدا کنید. برخی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین Wyzant، Codementor، Takelessons و TeacherOn هستند.

 

این پلتفرم های آنلاین در سرتاسر جهان در دسترس هستند. اما اگر بتوانید محبوب ترین پلتفرم را در کشور خود بیابید، فرصت های بیشتری برای تدریس حضوری خواهید داشت.

 

برای من، TeacherOn محبوب ترین پلت فرم در کشو سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ر من بود. بنابراین، من آن را بیشتر از گزینه های دیگر ترجیح می دهم.

 

وقتی شخصی در نزدیکی منطقه من برای معلم خصوصی درخواست می‌کند، می‌توانم با آنها تماس بگیرم و شخصاً برای تدریس با آنها ملاقات کنم. در ایالات متحده، Wyzant یک پلت فرم محبوب است. می توانید برای یافتن محبوب ترین پلتفرم ها در منطقه خود تحقیق کنید.

 

می توانید به یکی از آن پلتفرم ها بروید و یک نمایه معلم ایجاد کنید. می توانید تمام تجربیات و مهارت های خود را در آنجا ذکر کنید. اگر روی پروژه‌های شخصی یا کارهای مشتری Programming teaching sites for children  کار کرده‌اید، می‌توانید همه آن‌ها را در آنجا ذکر کنید. حتی اگر