افن هاوکینگ، بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت، یووال  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان نوح هراری، استاد تاریخ و ایلان ماسک، بنیانگذار اسپیس ایکس، همگی نسبت به آینده هوش مصنوعی ابراز تردید کرده اند. مارک زاکربرگ (مدیر عامل فیس بوک) گفته است که هوش مصنوعی در شکل فعلی مفید است و به کمک انسان ها ادامه خواهد داد.

 

کارشناسان دیگر استدلال می کنند این است که خطرات در آینده به اندازه ای دور هستند که ارزش تحقیق را نداشته باشند، یا اینکه انسان ها از منظر یک ماشین فوق هوشمند ارزشمند خواهند بو هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان د. رادنی بروکس، به ویژه، گفته است که هوش مصنوعی "بدخواه" هنوز قرن ها با آن فاصله دارد.

 

کپی رایت

توانایی‌های تصمیم‌گیری هوش مصنوعی پرسش‌های مربوط به مسئولیت قانونی و وضعیت حق چاپ آثار خلق شده را مطرح می‌کند. این مسائل در حوزه های قضایی مختلف در حال اصلاح است. با این حال، انتقاداتی در مورد اینکه آیا و تا چه حد آثار ایجاد شده با کمک هوش مصنوعی تحت حمایت قوانین کپی رایت قرار دارند، هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان   مطرح شده است.

 

ماشین های اخلاقی

صفحات اصلی: اخلاق ماشین، ایمنی هوش مصنوعی، هوش مصنوعی دوستانه، عوامل اخلاقی مصنوعی، و سازگار با انسان

هوش مصنوعی دوستانه ماشین هایی هستند که از ابتدا برای به حداقل رساندن خطرات و انتخاب هایی که به نفع انسان هستند طراحی شده اند. Eliezer Yudkowsky، که این اصطلاح را ابداع کرد، استدلال می‌کند که توسعه هوش مصنوعی دوستانه باید اولویت تحقیقاتی بالاتری باشد: ممکن است نیاز به سرمایه‌گذاری زیادی داشته هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  باشد و قبل از اینکه هوش مصنوعی به یک خطر وجودی تبدیل شود باید تکمیل شود.

 

ماشین‌های هوشمند این پتانسیل را دارند که از هوش خود برای تصمیم‌گیری اخلاقی استفاده کنند. اخلاق ماشینی همچنین اخلاق ماشینی، اخلاق محاسباتی یا اخلاق محاسباتی نامیده می شود و در سمپوزیوم AAAI در سال 2005 تأسیس شد.

 

در داستان

صفحه اصلی: هوش مصنوعی در داستان

بازی کپک

خود کلمه "ربات" توسط کارل چاپک در نمایشنامه R.U.R در سال 1921 ابداع شد، عنوانی که مخفف "ربات های جهانی روسوم" است.

موجودات مصنوعی قادر به تفکر از دوران باستان به عنوان ابزار داستان سرایی ظاهر شده اند و موضوعی ماندگار در داستان های علمی تخیلی بوده اند.

 

استعاره رایج در این آثار با فرانکنشتاین مری شلی آغاز شد، جایی هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  که یک خلقت انسانی تهدیدی برای اربابانش می شود. این شامل آثاری مانند آرتور سی کلارک و استنلی کوبریک 2001: یک ادیسه فضایی (هر دو 1968)، با HAL 9000، کامپیوتر قاتل مسئول سفینه فضایی دیسکاوری وان، و همچنین ترمیناتور (1984) و ماتریکس (1999) می شود. ). در مقابل، ربات‌های وفادار کمیاب مانند گورت از روزی که زمین ایستاد (1951) و بیشاپ از بیگانگان (1986) در فرهنگ عامه کمتر برجسته هستند.

 

ایزاک آسیموف سه قانون رباتیک را در کتاب ها و داستان های بسیاری معرفی کرد که مهم ترین آنها مجموعه «Multivac» درباره رایانه ای فوق العاده هوشمند به همین نام بود.

 

Transhumanism (ادغام انسان و ماشین) در مانگای Ghost in the Shell و سریال علمی تخیلی Dune مورد بررسی قرار گرفته است.

 

چندین اثر از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند تا ما را مجبور کنند هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  با این سؤال اساسی روبرو شویم که چه چیزی ما را انسان می‌کند و به ما موجودات مصنوعی را نشان می‌دهد که توانایی احساس کردن و در نتیجه رنج کشیدن را دارند. این در R.U.R کارل چاپک، فیلم‌های A.I. هوش مصنوعی و ماشین سابق و همچنین رمان آیا اندرویدها رویای گوسفند برقی را می بینند؟ نوشته فیلیپ کی دیک. دیک این ایده را در نظر می گیرد که درک ما از ذهنیت انسانی توسط فناوری ایجاد شده با هوش مصنوعی تغییر می کند.

 

تصاویر برای بچه ها

درخت طبقه بندی GFO

هستی شناسی دانش را به عنوان مجموعه ای از مفاهیم درون یک هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  حوزه و روابط بین آن مفاهیم نشان می دهد.

 

 

Ääretuvastuse näide

تشخیص ویژگی (تصویر: تشخیص لبه) به هوش مصنوعی کمک می کند تا ساختارهای انتزاعی آموزنده را از داده های خام بسازد.

 

 

ربات Kismet در موزه MIT

Kismet، یک ربات با مهارت های اجتماعی ابتدایی

 

 

ParticleSwarmArrowsAnimation

ازدحام ذرات به دنبال حداقل جهانی

 

 

خوشه‌بندی EM داده‌های قدیمی وفادار

خوشه‌بندی حداکثر انتظارات داده‌های فوران قدیمی وفادار از یک حدس تصادفی شروع می‌شود، اما سپس با موفقیت در یک خوشه‌بندی دقیق از دو حالت فیزیکی متمایز فوران همگرا می‌شود.

 

 

یادگیری عمیق

نمایش تصاویر در چندین لایه انتزاعی در یادگیری عمیق

 

 

پرتره جوزف ایرل از اورنلا موتی (جزئیات)، محاسبه شده توسط فناوری هوش مصنوعی (AI)

برای این پروژه، هوش مصنوعی باید الگوهای معمولی در رنگ‌ها و قلم‌موهای نقاش رنسانس رافائل را یاد می‌گرفت. این پرتره چهره بازیگر زن اورنلا موتی را نشان می دهد که توسط هوش مصنوعی به سبک رافائل "نقاشی" شده است.

 

 

خانواده‌های ثبت اختراع هوش مصنوعی برای دسته‌های کاربردی کاربردی و دسته‌های فرعی

خانواده‌های ثبت اختراع هوش مصنوعی برای دسته‌های کاربردی کاربردی و دسته‌های فرعی. بینایی کامپیوتر 49 درصد از خانواده های ثبت اختراع مربوط به یک برنامه کاربردی در  Artificial intelligence in plain language for children سال 2016 را نشان می دهد.