هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان زیر 16 سال
تدریس از ابتدای آن، و همچنین پتانسیل آینده آن. این هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان مقاله توضیح می دهد که چگونه برنامه های درسی علوم کامپیوتر هوش مصنوعی را در بر می گیرد. استفاده از هوش مصنوعی در آموزش دروس علوم کامپیوتر نیز در مقاله آمده است. از زمان شروع، تحقیقات هوش مصنوعی به طور قابل توجهی گسترش یافته است. استفاده از تکنیک های هوش مصنوعی، بهبود تکنیک های فعلی و ایجاد تکنیک هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان های جدید سه جهت اصلی تحقیق هستند. مروری بر سهم فعلی و بالقوه هوش مصنوعی در آموزش و تحقیقات علوم کامپیوتر در بخشهای زیر آورده شده است. شناسایی بسیاری از جنبههایی که میتواند بر پیشرفت تحصیلی دانشآموز تأثیر بگذارد، برای تسهیل آموزش با کیفیت بالا بسیار مهم است. هوش مصنوعی به دلیل این دانش به عنوان یک فناوری امیدوارکننده برای دستیابی به هوش ظاهر شده است. روشها و رویههای یادگیری الکترونیکی به لطف هوش مصنوعی و کاربردهای آن هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان در این زمینه، اکنون دارای هوش هستند. لازم است والدین و معلمان به طور سازنده روی این عناصر کار کنند تا آموزش و آموزش با کیفیت را در یک سیستم مبتنی بر رایانه تسهیل کنند. چنین مدلی می تواند به سیستم آموزشی کمک کند تا برای عملیات دانش آموز محوری که عملکرد دانش آموز را افزایش می دهد، بسیار بهتر عمل کند. اینترنت در حدود 20 سال گذشته برای به اشتراک گذاشتن منابع، تشویق یادگیری فعال و ارائه آموزش از طریق آموزش از راه دور استفاده شده است هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان . معلمان می توانند اهداف و فعالیت های آموزشی دوره های خود را در اینترنت به اشتراک بگذارند و یک چارچوب آنلاین مناسب با سایر مربیان ایجاد کنند.
5 Chassignol (2018) بیان می کند که فناوری های مدرن در تمام جنبه های زندگی روزمره ما ریشه دوانده است. آنها نحوه جستجوی اطلاعات، تعامل با یکدیگر و حتی واکنش ما را تغییر می دهند. بخش های متعددی از جمله آموزش و پرورش تحت تأثیر این گذار قرار گرفته اند. اهداف اولیه این مقاله پی بردن به تغییرات بالقوه در چشم انداز آموزشی و شناسایی اثرات بالقوه هوش مصنوعی بر فرآیند مطالعه است. در مقاله پژوهشی داده شده، چهار مقوله هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان در نظر گرفته شده است: راهبردهای تدریس شخصی و مبتکرانه، ارزیابی فناوری پیشرفته، و گفتگو بین دانشجویان و اساتید. ما پس از بررسی مقالات مرتبط، چشم انداز بالقوه ای از چگونگی تغییر چشم انداز آموزش توسط هوش مصنوعی ارائه می دهیم. Das A (2018) بیان می کند که این مقاله بر استفاده از هوش مصنوعی و تأثیرات آن در مدیریت، آموزش و یادگیری تمرکز دارد. دستگاههای جدید مانند رایانهها اکنون شروع به نشان دادن هوشی شبیه به انسان کردهاند که به دلیل پیشرفتهایی در زمینه تحقیقاتی که به عنوان هوش مصنوعی شناخته میشود، توانایی تصمیمگیری را نیز به آنها میدهد. با توجه به مطالعه انجام شده مشخص شد که هوش مصنوعی بسیار تکامل یافته است و به تعامل بیشتر آموزش کمک کرده است. در ابتدا فقط از رایانه استفاده می شد اما اکنون روبات های انسان نما اختراع شده اند که می توانند در آینده جایگزین مربیان شوند. همه پیشرفت هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ها به دانش آموزان کمک کرده است تا کارآمدتر یاد بگیرند. گولاتز (2018) بیان می کند که با تحولات سال های اخیر، بخش آموزش تحت تاثیر قرار گرفته و روش های تدریس و یادگیری تغییر کرده است. اکنون فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعی به بخشی جدایی ناپذیر از آموزش تبدیل شده اند. این مقاله ابتدا کاربردهای هوش مصنوعی مانند کلاسهای درس مجازی و غیره را مورد بحث قرار میدهد. این مقاله همچنین به چالش هایی که چنین فناوری هایی ممکن است در آینده با آن مواجه شوند اشاره می کند. Wylie (2016) بیان می کند که زمینه هوش مصنوعی در آموزش (AIED) هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان در 25 سال گذشته بسیار توسعه یافته است. این مقاله در مورد یافتن آنچه به دست آوردهایم و آنچه میتوانیم با این فناوریها انجام دهیم و آنچه در آینده وجود دارد بحث میکند. نویسندگان 47 مقاله از "Journal of AIED (1994، 2004، و 2014)" را برای یافتن مواردی که در زمینه AIED گنجانده شده است، تجزیه و تحلیل کرده اند. با توجه به دادههای جمعآوریشده، نویسندگان دو حوزه را پیشنهاد کردهاند که باید تحقیقات بیشتری در آنها انجام شود. یکی از آنها "فرایند تکاملی" است که بر روی شیوه های کلاس درس فعلی و بهبود فن آوری تمرکز دارد. دیگری که یک فرآیند انقلابی است، انتقال فناوری ها هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان را در زندگی روزمره دانش آموزان پیشنهاد می کند. گوزمن (2020) بیان می کند که بر اساس مقاله هوش مصنوعی در آموزش (AIED) در حال توسعه زمینه ای در آموزش است. اما مربیان هنوز نمیدانند چه کاری میتوانند انجام دهند و چگونه میتوانند مزایای فناوریها را به حداکثر برسانند. آنها نمیدانند فناوریهای مبتنی بر هوش مصنوعی چه پتانسیلهایی در فرآیندهای یادگیری و آموزش دارند و میتوانند انجام دهند. این مقاله مروری بر تحقیقات انجام شده در مورد کاربردهای هوش مصنوعی در آموزشArtificial intelligence in plain language for children عالی ارائه می دهد. 146 مقاله در پژوهش نهایی گنجانده شد. با توجه به نتایج مشخص شده است که بیشتر رشته