x تبلیغات
کدنویسی جاوا

آموزش برنامه نویسی کودکان

 Scratch همچنین دارای یک جامعه آنلاین آموزش برنامه نویسی کودکان  گسترده است که در آن بچه‌ها می‌توانند مطالب تعاملی مانند داستان‌ها، بازی‌ها و انیمیشن‌ها را با مردم سراسر جهان ایجاد کرده و به اشتراک بگذارند. Scratch بستری برای یادگیری برنامه نویسی برای کودکان هشت تا شانزده ساله است. ScratchJr، نسخه ساده شده Scratch برای سنین 5 تا 7 سال، برای کودکان کوچکتر نیز موجود است.

7. کد Monsterdownload (1).png

Code Monster یک بازی تعاملی است که در آن کودکان و نوجوانان می توانند کدنویسی جاوا اسکریپت را تمرین کنند. به محض ورود به سایت کدنویسی خواهید کرد. Code Monster معتقد است که دانش آموز قبلاً با جاوا اسکریپت آشنایی دارد و به سادگی به مکانی برای تمرین دستور زبان و موضوعاتی که در حال یادگیری هستند نیاز دارد.

قالب ساده است. در این وب‌سایت  آموزش برنامه نویسی کودکان کدنویسی، برای یادگیری کدنویسی برای بچه‌ها تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستورالعمل‌های هیولا را دنبال کنید، اما چیز دیگری نیست. هدف Code Monster ارائه یک پلتفرم سرگرم کننده و جذاب برای تمرین نحو به جای یادگیری آن است.

8. Codecademy

توسعه وب و زبان های برنامه نویسی مرتبط به طور عمیق توسط دوره های متنی Codecademy پوشش داده شده است. دانش‌آموزان می‌توانند زبانی را که می‌خواهند مطالعه کنند و از طریق درس‌ها با بازخورد بی‌درنگ درباره کدنویسی خود پیشرفت کنند، انتخاب کنند. برنامه‌های Codecademy نحوه طراحی یک وب‌سایت و انواع زبان‌های برنامه‌نویسی مرتبط، مانند HTML و CSS، Ruby on Rails، Python، JavaScript، jQuery، SQL، PHP و غیره را پوشش می‌دهند و برای افرادی که علاقه مند به تبدیل شدن به توسعه‌دهندگان وب حرفه‌ای هستند، هدف قرار می‌گیرند. .

عموم مردم به دوره های Codecademy دسترسی آموزش برنامه نویسی کودکان  رایگان دارند. یک برنامه آموزشی مناسب، آزمون‌ها، پروژه‌ها و دسترسی به مشاوران زنده همگی در مسیر برتر PRO گنجانده شده‌اند. آخرین تکلیف در مسیر PRO پولی در مورد چگونگی ایجاد یک نمونه کار آنلاین ایرانیان سایبر حرفه ای برای کودکان و نوجوانانی که می خواهند در برنامه نویسی کار کنند بحث می کند.

9. Codewars

Codewars یک پلت فرم کدنویسی رقابتی برای کودکان و نوجوانان است. شما توانایی های خود را با تمرین با دیگر کدنویسان در Codewars افزایش می دهید. کد نویس ها برای تسلط بر CoffeeScript، JavaScript، Python، Ruby، Java، Clojure، Haskell یا C# با حل چالش های کدنویسی (Csharp) کار می کنند.

10. کد WizardsHQlogo.webp

Code WizardsHQ محبوب ترین مدرسه  آموزش برنامه نویسی کودکان کدنویسی برای کودکان و نوجوانان 8 تا 18 ساله است و همچنین مورد علاقه شخصی ما نیز هست. ما از ترکیبی از پلتفرم سطح حرفه‌ای، کلاس‌های درس کوچک تحت رهبری معلمان و پروژه‌های ساختن آن‌گونه که یاد می‌گیرید برای آموزش ایده‌ها و شیوه‌های کدنویسی به جوانان استفاده کرده‌ایم. دانش آموزان Scratch، HTML & CSS، JavaScript، WordPress، Responsive Design، توسعه اپلیکیشن، Python، MySQL و Git را با دنبال کردن برنامه درسی ساختاریافته ما یاد می گیرند. بچه های دبستان، راهنمایی و دبیرستان می توانند دروس کدنویسی شرکت کنند. ما همچنین برنامه های برنامه نویسی بچه ها را بعد از مدرسه و یک اردوی برنامه نویسی تابستانی ارائه می دهیم.

11. App Inventor

App Inventor یک زبان برنامه نویسی بصری مبتنی  آموزش برنامه نویسی کودکان  بر بلوک برای ایجاد برنامه های اندروید است. سخنرانی ها و دوره های ویدیویی در یک جعبه در این وب سایت برنامه نویسی برای جوانان موجود است. App Inventor که در ابتدا توسط گوگل توسعه داده شد، به شما امکان می دهد برنامه های اندروید را به سادگی با حرکت دادن اشیا در اطراف صفحه نمایش برنامه ریزی کنید. این روش شبیه برنامه نویسی مبتنی بر بلوک است. این دوره با نصب App Inventor شروع می شود و از طریق ایجاد برنامه های اندرویدی پیچیده تر پیشرفت می کند.

12. بلوکی. بازی ها

آموزش برنامه نویسی برای کودکان

 هرآنچه برای علوم کامپیوتر و برنامه نویسی در  آموزش برنامه نویسی برای کودکان یک نوت بوک بزرگ نیاز دارید: راهنمای کامل مطالعه مدرسه راهنمایی توسط Grant Smith و Workman Publishing نوع: کتاب کار و راهنمای مطالعه محدوده سنی توصیه شده: 10 سال به بالا دانش پیش نیاز: ندارد مهارت های آموزش داده شده: امنیت سایبری، توسعه وب، اسکرچ، پایتون، تفکر محاسباتی

راهنمای جامع اسمیت که برای تقویت درک دانش‌آموز از اصول برنامه‌نویسی طراحی شده است، سیستم‌های محاسباتی، کد باینری، الگوریتم‌ها، حلقه‌ها، رویه‌ها، عبارات بولی، توسعه وب و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

اسمیت از دستگاه‌های یادگاری، نمودارها، نقاشی‌ها و تعاریف مناسب برای نوجوانان استفاده می‌کند تا به کدنویسان جوان کمک کند تا مفاهیم جدید را به نفع خود به کار گیرند. این کتاب یک همتای عالی برای شروع دوره های علوم کامپیوتر یا آموزش مستقل است.

این کتاب با استانداردهای ایالتی Common Core مطابقت دارد  آموزش برنامه نویسی برای کودکان و توسط معلمان برنده جایزه در سراسر ایالات متحده بررسی شده است.راهنمای کدنویسی برای کودکان 12 تا 16 ساله دریافت کدنویسی توسط دانکن بیدی و گروه یانگ ری وایرد استیت نوع: کتاب راهنما محدوده سنی پیشنهادی: 9 تا 16 دانش پیش نیاز: ندارد مهارت های آموزش داده شده: HTML، CSS، جاوا اسکریپت، توسعه وب

آیا نوجوان شما علاقه مند به ساخت یک وب سایت، بازی یا اپلیکیشن است؟ Beedie از تصاویر رنگارنگ استفاده می کند تا یادگیرندگان جدید را در سفر خود از طریق زبان های اصلی توسعه وب: HTML، CSS و جاوا اسکریپت راهنمایی کند.

خوانندگان جوان ماجراجویی قهرمانان کتاب، پروفسور بیرستون و دکتر ری را دنبال خواهند کرد، زیرا آنها تلاش می کنند الماس افسانه ای راهب را از دزدان جواهرات در امان نگه دارند. در طول مسیر، خوانندگان با شش مأموریت هیجان انگیز روبرو خواهند شد که به آنها کمک آموزش برنامه نویسی برای کودکان  می کند تا مفاهیم اساسی را تسلط یابند. با انجام این ماموریت ها، یادگیرندگان جوان می توانند مهارت های کدنویسی واقعی را که توسعه دهندگان حرفه ای هر روز از آن استفاده می کنند، به دست آورند.

 پس از اتمام کتاب، دانش آموز شما آماده خواهد شد تا یک برنامه کاربردی را در وب طراحی و میزبانی کند.کدنویسی خلاقانه در پایتون: بیش از 30 پروژه برنامه نویسی در هنر، بازی ایرانیان سایبر و موارد دیگرنوشته شینا وایدیاناتان  نوع: کتاب کار پروژه محدوده سنی توصیه شده: 12 سال به بالا دانش پیش نیاز: ندارد مهارت های آموزش داده شده: پایتون، تفکر محاسباتی، حل مسئله

در کتابی که اصول برنامه نویسی را پوشش می دهد، وایدیاناتان بیش از سی پروژه سرگرم کننده و خلاقانه را معرفی می کند که نوجوانان می توانند از آنها برای شروع عشق مادام العمر به برنامه نویسی استفاده کنند. نویسنده از نقشه ها، فلوچارت ها، شبه کدها و نمودارها برای نشان دادن چگونگی جریان کنترل آموزش برنامه نویسی برای کودکان  از طریق یک برنامه استفاده می کند. دانش‌آموزان یاد خواهند گرفت که چگونه چت‌بات‌ها، هنر هندسی، داستان‌های تعاملی، بازی‌های تاس و برنامه‌های آرکید ایجاد کنند.

این کتاب از Python، یک زبان منبع باز، برای ایجاد دانش برنامه نویسی اولیه خوانندگان خود استفاده می کند.برنامه نویسی بازی سه بعدی برای کودکان: جهان های تعاملی با جاوا اسکریپت ایجاد کنید نوشته کریس استروم نوع: کتاب کار مبتنی بر پروژه حدوده سنی توصیه شده: 10 سال به بالا دانش پیش نیاز: ندارد مهارت های آموزش داده شده: جاوا اسکریپت، توسعه وب، تفکر انتقادی

با کمی بیشتر از یک پنجره مرورگر، نوجوانانی که برنامه نویسی بازی های سه بعدی برای کودکان را می خوانند می توانند دانش واقعی خود را از زبان جاوا اسکریپت ایجاد کنند. Strom تمام ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد بازی های تعاملی را مشخص می کند. هر فصل تمرینات عملی را معرفی می کند که به آرامی در پیچیدگی و اندازه ایجاد می شود. خوانندگان با ایجاد اشکال متحرک اولیه شروع می کنند، سپس ساختن وب سایت، مدل های پیچیده منظومه شمسی و موارد دیگر را یاد می گیرند.

هدف این کتاب کمک به مبتدیان برای ایجاد اعتماد به نفس در ایجاد برنامه های کاربردی قوی و مقیاس پذیر است. هر پروژه برای تشویق فرزند شما به استفاده از تفکر برنامه‌ای در طول چالش‌های حل مسئله طراحی شده است.

ماجراجویی در Minecraftتوسط دیوید ویلنوع: کتاب راهنمامحدوده سنی پیشنهادی: 11 تا 15دانش پیش نیاز: نداردمهارت های آموزش داده شده: پایتون، بهترین شیوه های برنامه نویسی، الگوریتم ها

آیا نوجوان شما به Minecraft معتاد است؟ خوشبختانه،  آموزش برنامه نویسی برای کودکان راهی برای تبدیل این وسواس به یک فرصت یادگیری وجود دارد. نوجوانان می توانند یاد بگیرند که چگونه کارکرد بازی محبوب و مبتنی بر بلوک را از طریق برنامه نویسی گسترش دهند.

آموزش برنامه نویسی برای کودکان

 خوانندگان برای تکمیل تمرینات پایتون 3 متن به اتصال آموزش برنامه نویسی برای کودکان  به اینترنت و دسکتاپ نیاز دارند.کتاب های کدنویسی برای کودکان 8 تا 12 سال برای بچه‌های بزرگ‌تر، بهتر است روی کتاب‌های کاربردی بیشتری سرمایه‌گذاری کنید که آنها را از طریق جزئیات دقیق برنامه‌نویسی رایانه راهنمایی می‌کند. بهترین کتاب‌های کدنویسی برای این گروه سنی فعالیت‌های گام به گام، منابع اینترنتی و طرح‌بندی‌های فصلی را ارائه می‌دهند.

برنامه‌نویسی بازی‌ها در اسکرچ: راهنمای گام به گام برای ساختن بازی‌های رایانه‌ای خودتان نوشته جان وودکاک نوع: کتاب کار گام به گام محدوده سنی پیشنهادی: 8 تا 12 دانش پیش نیاز: ندارد مهارت های آموزش داده شده: اسکرچ، ساخت بازی وودکاک در متن خود این ضرب المثل را به اشتراک می‌گذارد که بچه‌ها زمانی که باید دانش خود را به کار ببرند بهتر یاد می‌گیرند.

کتاب کار Woodcock برای بچه هایی آموزش برنامه نویسی برای کودکان  نوشته شده است که تجربه برنامه نویسی ندارند. این خوانندگان را از طریق یک راهنمای گام به گام ساده از Scratch راهنمایی می کند، یک زبان برنامه نویسی که به طور خاص برای برنامه نویسان جوان طراحی شده است. این راهنما از رنگ های روشن و گرافیک استفاده می کند تا تمام قابلیت های اساسی زبان برنامه نویسی را به نمایش بگذارد.

وقتی فرزندتان کتاب را ببندد، می‌تواند بازی‌ها، برنامه‌ها و انیمیشن‌های ساده را با Scratch بسازد.دخترانی که کدنویسی می کنند:  اد بگیرید که کدنویسی کنید و جهان را تغییر دهید نوشته رشما ساوجانی  نوع: کتاب مصور فصلی محدوده سنی پیشنهادی: 9 سال به بالا دانش پیش نیاز: ندارد مهارت های آموزش داده شده: تاریخچه کدگذاری، تفکر محاسباتی

اولین کدنویسان جهان زنان بودند. پیشگامانی مانند گریس هاپر و آدا لاولیس به شکل گیری چشم انداز برنامه نویسی به شکلی که امروز می شناسیم کمک کردند - و با این حال، طبق تحقیقات اخیر Stack Overflow، تنها 7.7 درصد از توسعه دهندگان در ایالات متحده زن هستند.

ساوجانی، بخشی از توانمندسازی دختران و بخشی از  آموزش برنامه نویسی برای کودکان نحوه انجام، دختران جوان را تشویق می‌کند تا با توسعه مهارت‌های محاسباتی خود، انحراف جنسیتی صنعت را متعادل کنند. این کتاب از آثار هنری پویا و داستان‌های زندگی واقعی زنان موفق استفاده می‌کند تا نشان دهد زنان چقدر در دنیای محاسبات نقش اساسی داشته‌اند.

این کتاب کار دارای هنر در هر صفحه است و دختران جوان را تشویق می کند تا برنامه ها، بازی ها و روبات های خود را بسازند. شروع با کدنویسی: با کد خلاق باشید!توسط Camille McCue، Ph.D  نوع: کتاب کار کدنویسی محدوده سنی پیشنهادی: 8 سال به بالا دانش پیش نیاز: ندارد مهارت ایرانیان سایبر های آموزش داده شده: کدنویسی، تفکر انتقادی، ایجاد پروژه

این خواندنی سرگرم‌کننده و آموزنده که توسط سازندگان مجموعه Dummies Jr. برای شما آورده شده است، بچه‌ها را تشویق می‌کند که مستقیماً به سمت حل مسئله مبتنی بر کد بپرند. خوانندگان را از طریق مشکلات جذاب و مبتنی بر داستان که توسط کاربر در کلاس‌های درس در سراسر جهان آزمایش شده‌اند، راهنمایی می‌کند.

راهنمای بدون اصطلاحات مخصوص افراد مبتدی است که می خواهند فوراً پروژه های خود را شروع کنند. این کتاب با آموزش اصول برنامه‌نویسی پایه به بچه‌ها شروع آموزش برنامه نویسی برای کودکان  می‌شود، سپس جزئیات عملکردها، امتیازدهی، خلق شخصیت و انیمیشن‌ها را بیان می‌کند.

قصه های محاسباتی نویسنده: جرمی کوبیکا  نوع: کتاب ماجراجویی محدوده سنی پیشنهادی: 9 تا 12 دانش پیش نیاز: ندارد مهارت های آموزش داده شده: تفکر انتقادی، مبانی برنامه نویسی کامپیوتر آیا فرزند شما عاشق دنیای غنی فانتزی و جادویی است؟ قصه های محاسباتی ممکن است منبع مورد نیاز آنها باشد.

کتاب کوبیکا که با اژدهاها و جادوگران می‌درخشد، از اصول برنامه‌نویسی رایانه‌ای برای حفظ دنیایی جادویی استفاده می‌کند. او مفاهیم سطح بالای علوم کامپیوتر را به تصویر می کشد، مانند اینکه چرا کامپیوترها به روشی که انجام می دهند کار می کنند و چگونه منطق آنها در حوزه دنیای پریان او اعمال می شود.

این کتاب شاهزاده خانم آن را دنبال می کند که از پادشاهی فرستاده می شود تا یک پیشگویی تاریک را کشف کند. پس از ترک خانه‌اش، ان در چالش‌های کدنویسی با اجنه‌های شیطانی، نفرین‌ها، سخنوران و دانشگاهیان خفه‌کننده مواجه می‌شود. تنها راه پیشروی او این است که با برنامه‌های رایانه‌ای ساخته‌شده توسط خواننده، با مخالفانش روبرو شود.

تیهدف او این است که علاقه اولیه یک مبتدی به کدنویسی  آموزش برنامه نویسی برای کودکان را جلب کند و پس از دستگیری، آنها را از طریق مفاهیم اساسی کدنویسی راهنمایی کند. بچه‌ها می‌توانند با بازگردانی با دشمنان مبارزه کنند و از طریق حل مسئله «در دنیای واقعی» بر اصول تفکر برنامه‌ای تسلط پیدا کنند.

آموزش برنامه نویسی

 اکنون دوره‌های آنلاینی وجود دارد که کاتلین  آموزش برنامه نویسی را بدون هیچ دانش قبلی آموزش می‌دهند، اما این دوره‌ها بسیار ابتدایی هستند، زیرا هیچ دانش برنامه‌نویسی در نظر گرفته نمی‌شود. … مواد پشتیبانی یادگیری کاتلین برای کسانی که قبلاً بر برنامه نویسی پیشرفته تسلط دارند اما به طور خاص با جاوا آشنایی ندارند در بدترین حالت خود است.

آیا گوگل استفاده از جاوا را متوقف خواهد کرد؟

همچنین در حال حاضر هیچ نشانه ای مبنی بر توقف پشتیبانی گوگل از جاوا برای توسعه اندروید وجود ندارد. هاس همچنین گفت که گوگل با مشارکت JetBrains ابزارها، اسناد و دوره های آموزشی جدید Kotlin را منتشر می کند و همچنین از رویدادهای جامعه محور  آموزش برنامه نویسی از جمله Kotlin / Everywhere پشتیبانی می کند.

آیا یادگیری جاوا سخت است؟

جاوا به دلیل ساده‌تر بودن یادگیری و استفاده از نسخه قبلی خود، C ++ شناخته شده است. با این حال، به دلیل سینتکس نسبتا طولانی جاوا، یادگیری آن کمی دشوارتر از پایتون است. اگر پیش از یادگیری جاوا، پایتون یا C ++ را یاد گرفته اید، مطمئناً کار دشواری نخواهد بود.

آیا گوگل از جاوا فاصله می گیرد؟

در پی مشکلات قانونی خود با اوراکل، گوگل از زبان جاوا در اندروی آموزش برنامه نویسی د فاصله گرفت و این شرکت اکنون از یک جایگزین متن باز به نام Kotlin به عنوان زبان اصلی برای توسعه دهندگان برنامه اندروید پشتیبانی می کند.

آیا می توانم جاوا را در 3 ماه یاد بگیرم؟

شما می توانید آن را در 3 ماه کاملا انجام دهید. حال فرض می کنیم باید سینتکس را بدانید و بدانید که چگونه موقعیت های پیچیده را با استفاده از OOP + Spring Boot برنامه ریزی کنید تا برنامه های درجه یک سازمانی را با استفاده از پایگاه داده SQL بسازید. می‌توانم بگویم این کار بزرگی است که به راحتی در عرض 3 ماه نمی‌توان یاد گرفت.

آیا می توانم جاوا را در همان روز یاد بگیرم؟

اول از همه باید بگویم که شما نمی توانید چیزی مانند جاوا یا هر زبان برنامه نویسی را در یک روز یاد بگیرید. اگر قبلاً با هر زبان برنامه نویسی آشنایی دارید، باید قبلاً این را بدانید. اما اگر می خواهید آن را خیلی سریع یاد بگیرید، کاری که می توانید انجام دهید این است که شروع به  آموزش برنامه نویسی تماشای یک سری آموزش آنلاین کنید.

جاوا یاد بگیرم یا پایتون؟

جاوا ممکن است گزینه محبوب تری باشد، اما پایتون به طور گسترده استفاده می شود. افراد خارج از صنعت توسعه نیز از پایتون برای اهداف مختلف سازمانی استفاده کرده اند. به همین ترتیب، جاوا نسبتا سریعتر است، اما پایتون برای برنامه های طولانی بهتر است.

آیا جاوا یک زبان در حال مرگ است؟

بله، جاوا کاملاً مرده است. این زبان مرده است زیرا ممکن است به هر حال محبوب ترین زبان در جهان باشد. جاوا کاملاً منسوخ شده است، به همین دلیل است که اندروید از "نوع جاوا" خود به OpenJDK کامل تغییر می کند.

آیا کاتلین آینده است؟

با روی آوردن خود گوگل به Kotlin، بسیاری از توسعه دهندگان به سمت پذیرش حرکت می کنند و این واقعیت که بسیاری از برنامه های جاوا اکنون در Kotlin بازنویسی می شوند، گواه این است که این آینده ساخت اپلیکیشن اندروید است.

آیا ارزش یادگیری اندروید 2020 را دارد؟

آیا ارزش یادگیری توسعه اندروید در سال 2020 را آموزش برنامه نویسی  دارد؟ بله، با یادگیری توسعه اندروید، فرصت‌های شغلی زیادی را به عنوان یک مترجم آزاد باز می‌کنید، به یک توسعه‌دهنده مستقل تبدیل می‌شوید یا برای شرکت‌های برجسته مانند گوگل، آمازون و فیس‌بوک کار می‌کنید. دنیای برنامه نویسی امروزه با گذشت زمان وزن بیشتری به خود گرفته است،

آموزش برنامه نویسی

 آیا باید جاوا یا کاتلین را برای اندروید یاد بگیرم؟ آموزش برنامه نویسی  ابتدا باید کاتلین را یاد بگیرید. اگر برای شروع توسعه برنامه‌های اندرویدی مجبور هستید بین یادگیری جاوا یا کاتلین یکی را انتخاب کنید، اگر با کاتلین آشنایی دارید، استفاده از ابزارها و منابع آموزشی فعلی برای شما آسان‌تر خواهد بود.

حقوق برنامه نویس اندروید چقدر است؟

میانگین حقوق توسعه دهندگان اندروید در هند چقدر است؟ میانگین حقوق یک توسعه دهنده اندروید در هند حدود 400000 روپیه در سال است، در حالی که بیشتر به میزان تجربه شما بستگی دارد. یک توسعه دهنده سطح ورودی می تواند انتظار داشته باشد که حداکثر 200000 روپیه در سال درآمد داشته باشد.

آیا می توانم جاوا را در آموزش برنامه نویسی  3 ماه یاد بگیرم؟

یادگیری ماموریت جاوا قطعا در 3 تا 12 ماه امکان پذیر است، با این حال، تفاوت های ظریف زیادی وجود دارد که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت. در اینجا همچنین سعی خواهیم کرد به سوال "چگونه جاوا را سریع یاد بگیریم" پاسخ دهیم.

آیا می توانم جاوا را در یک هفته یاد بگیرم؟

در مجموع، 12-13 هفته یادگیری جاوا را تماشا خواهید کرد. در نهایت، شما باید بدانید که چگونه برنامه های خود را بسازید و چگونه مانند یک برنامه نویس جاوا فکر کنید. شما همچنین آماده خواهید بود تا به رتبه های بالاتر بروید و زبان را با عمق بیشتری بررسی کنید.

آیا می توانم کاتلین را بدون دانستن آموزش برنامه نویسی  جاوا یاد بگیرم؟

Rodionische: دانش جاوا ضروری نیست. بله، اما نه تنها OOP همچنین چیزهای کوچکتری دیگری که کاتلین از شما پنهان می کند (زیرا آنها بیشتر کدهای دیگ بخار هستند، اما هنوز هم باید بدانید که وجود دارد، چرا وجود دارد و چگونه کار می کند). ... مجموعه مهارت های توسعه اپلیکیشن اندروید درهای زیادی را به روی شما باز می کند، با این حال، قبل از شروع برنامه نویسی اپلیکیشن های اندروید، باید زبان برنامه نویسی جاوا را یاد بگیرید!

آیا باید جاوا را قبل از اندروید یاد بگیرم؟

هنگامی که جاوا و XML را یاد گرفتید (استفاده از XML واقعاً آسان است و باید زبان را در حین برنامه نویسی برنامه خود یاد بگیرید نه اینکه مانند جاوا از قبل آن را یاد بگیرید)، باید  آموزش برنامه نویسی نحوه اتصال آنها را با استفاده از اصول Android یاد بگیرید.

آیا می توانم به استفاده از جاوا برای اندروید ادامه دهم؟

نسخه‌های فعلی اندروید از آخرین زبان جاوا و کتابخانه‌های آن (اما نه از چارچوب‌های رابط کاربری گرافیکی کامل (GUI)) استفاده می‌کنند، نه از پیاده‌سازی جاوا Apache Harmony که توسط نسخه‌های قدیمی‌تر استفاده می‌شود. سورس کد جاوا 8 که در آخرین نسخه اندروید کار می کند، می تواند در نسخه های قدیمی اندروید نیز کار کند.

یادگیری جاوا برای اندروید چقدر طول می کشد؟

به طور متوسط، تبدیل شدن به یک برنامه نویس با اعتماد به نفس جاوا حدود 1-2 سال طول می کشد، با توجه به اینکه شما 2-3 ساعت در روز را صرف تمرین برنامه نویسی می کنید. آشنایی با زبان تا حدی که بتوانید کد شخص دیگری را تغییر دهید یا برنامه های اساسی بنویسید، ممکن است چهار ماه طول بکشد.

آیا باید جاوا یا کاتلین 2020 را یاد بگیرم؟

از آنجایی که اکثر شرکت ها به Kotlin نقل مکان می کنند،  آموزش برنامه نویسی گوگل قرار است این زبان را بیشتر از جاوا تبلیغ کند. از این رو، کاتلین آینده ای قوی در اکوسیستم توسعه اپلیکیشن اندروید دارد. … بنابراین، این زبانی است که باید برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان برنامه اندروید در سال 2020 یاد بگیرند.

آیا می توانم کاتلین را بدون دانستن جاوا یاد بگیرم؟

خرید و فروش عمده باتری

 ضروری است که خانواده‌ها و خرید و فروش عمده باتری سیاستگذاران به طور کامل درک کنند که کیفیت چگونه است و چه ساختارهایی برای حمایت از آن مورد نیاز است. شاخص‌های کیفیت شناسایی‌شده در این شماره مختصر می‌تواند به‌عنوان یک نقشه راه برای سیاست‌گذاران باشد تا اطمینان حاصل کنند که حمایت‌های کلیدی برای کمک به برنامه‌ها برای دستیابی و حفظ کیفیت و کمک به خانواده‌ها برای دسترسی به آن‌های با کیفیت بالا وجود دارد. روگرام ها

سیمون ورکمن معاون مدیر سیاست های دوران کودکی در مرکز پیشرفت آمریکا است. ربکا اولریچ یک تحلیلگر سیاست برای تیم سیاست گذاری در دوران کودکی در مرکز است.

قدردانی

نویسندگان مایلند از هریت دیشتر و آن میچل خرید و فروش عمده باتری برای بینش و بازخوردشان در مورد پیش‌نویس‌های قبلی این مختصر، و همچنین از همکارانمان کیتی هام و ریچل هرتسفلد کامپرات در امریکن پروگرس برای نظرات و ویرایش‌هایشان تشکر کنند. انواع مختلفی از نرم افزارهای کامپیوتری برای کودکان وجود دارد. برخی از انواع نرم افزارها فقط برای سرگرمی در نظر گرفته شده اند در حالی که برخی دیگر برای ارزش آموزشی استفاده می شوند. انواع زیادی نیز وجود دارد که برای اهداف خلاقیت استفاده می شود. به عنوان مثال، برنامه هایی وجود دارد که به کودکان اجازه می دهد کارت، پوستر یا دفترچه یادداشت آنلاین بسازند. جالب توجه است، حتی برنامه هایی که صرفاً برای سرگرمی طراحی شده اند، ممکن است برای توسعه و آموزش مفید باشند. برای مثال، چنین بازی هایی ممکن است به بهبود هماهنگی دست و چشم کودک و همچنین مهارت های اولیه رایانه ای او کمک کند.

یکی از اصلی ترین انواع نرم افزارهای کامپیوتری برای بچه ها فقط برای سرگرمی طراحی شده است.یکی از اصلی ترین انواع نرم افزارهای کامپیوتری برای بچه ها فقط برای سرگرمی طراحی شده است.

یکی از انواع اصلی نرم افزارهای کامپیوتری برای بچه ها فقط برای سرگرمی طراحی شده است. این بازی ها از نظر فنی ارزش آموزشی ندارند اما ممکن است ساعت ها خرید و فروش عمده باتری سرگرمی را برای کودکان فراهم کنند. با این حال، در بسیاری از موارد، چنین بازی هایی برای بازیکنان خود ارزش دارند.

برای مثال، حتی بازی‌هایی که فقط برای سرگرمی در نظر گرفته شده‌اند، ممکن است به کودک کمک کند تا مهارت‌های استراتژی و حل مسئله را توسعه دهد. بازی‌هایی که ایرانیان سایبر در این دسته قرار می‌گیرند ممکن است به رشد توانایی تمرکز در کودکان کمک کنند. به‌علاوه، چنین بازی‌های سرگرم‌کننده حتی ممکن است به کودکان کمک کند مهارت‌های رایانه‌ای بهتری داشته باشند و هماهنگی دست و چشم را بهبود بخشند.

برخی از بازی های رایانه ای برای آموزش مهارت های پایه ریاضی یا خواندن به کودکان ساخته شده اند.برخی از بازی های رایانه ای برای آموزش مهارت های پایه ریاضی یا خواندن به کودکان ساخته شده اند.

دسته بزرگی از نرم افزارهای کامپیوتری برای کودکان برای اهداف آموزشی در نظر گرفته شده است. با این حال، در مورد انواع نرم افزارهای این دسته، تنوع زیادی وجود دارد. به عنوان مثال، نرم افزاری وجود دارد که برای آموزش مفاهیم جدید و همچنین انتخاب هایی که برای مرور موضوعات خرید و فروش عمده باتری یا تکالیف مفید هستند، در نظر گرفته شده است.

 طیف موضوعاتی که ممکن است یک فرد نرم افزار آموزشی کودکان را برای آنها بیابد، هم گسترده و هم متنوع است. به عنوان مثال، برنامه‌های آموزشی برای یادگیری زبان‌های خارجی، بهبود مهارت‌های نوشتاری، و توسعه توانایی طراحی و نقاشی طراحی شده‌اند. نرم افزار کودکان ممکن است مفاهیم ریاضی و علوم را نیز آموزش دهد و حتی به کودک در یادگیری برنامه نویسی کمک کند.

برخی از سازندگان نرم‌افزار نیز نرم‌افزاری را برای کودکان طراحی می‌کنند که هدف آن تشویق خلاقیت است. به عنوان مثال، برنامه‌هایی وجود دارند که به کودکان اجازه می‌دهند آثار هنری، کارت‌های تبریک، و برچسب‌ها ایجاد کنند. برخی از برنامه‌های مبتنی بر خلاقیت به کودکان امکان می‌دهند عکاسی، ساختمان و طراحی وب‌سایت را کشف کنند. حتی برخی از برنامه ها وجود دارند که به کودکان اجازه می دهند برنامه های کامپیوتری خود را طراحی کنند.

توجه به این نکته مهم است که همیشه بین نرم‌افزارهای فروش عمده باتری رایانه‌ای برای کودکان که فقط برای خلاقیت هستند و انتخاب‌هایی که برای آموزش در نظر گرفته شده‌اند، خط جدایی واضحی وجود ندارد. بسیاری از برنامه های سرگرم کننده نیز مقداری ارزش یادگیری را ارائه می دهند و بالعکس. به همین ترتیب، کودکان هم می توانند از برنامه ای که برای خلاقیت در نظر گرفته شده است یاد بگیرند و لذت ببرند.

خرید و فروش عمده باتری

 به فرصت‌های توسعه حرفه‌ای و مربیگری خرید و فروش عمده باتری دسترسی داشته باشند و می‌توانند مشوق‌های مالی برای خرید مواد یا تجهیزات دریافت کنند.65 در حالی که QRIS یک چارچوب امیدوارکننده برای دسترسی به پشتیبانی‌های بهبود مستمر کیفیت ارائه می‌دهد، این سیستم‌ها هنوز در مراحل شکل‌گیری هستند و اغلب کمتر از حد معمول هستند. منابع، در نتیجه پشتیبانی برای حفظ کیفیت افزایش ناکافی است.

6. مجموعه مکانیسم های تامین مالی پایدار و کافی

برای حمایت از نیروی کار بسیار ماهر، محیط فیزیکی و یادگیری ایمن و جذاب، و زیرساخت های تجاری پایدار لازم برای دستیابی و حفظ کیفیت بالا، برنامه ها باید بتوانند به بودجه ای دسترسی داشته باشند که هزینه واقعی عملیات را پشتیبانی می کند. منابع مالی برای حمایت از هزینه های کیفیت بالا کافی نیست

 و خانواده های کم درآمد و متوسط ​​برای پرداخت خرید و فروش عمده باتری هزینه های شهریه در برنامه های با کیفیت بالا تلاش می کنند. به منظور حصول اطمینان از در دسترس بودن برنامه های با کیفیت بالا برای همه کودکان، بودجه عمومی باید برای پوشش هزینه های کیفیت و کمک به خانواده ها برای پرداخت هزینه های شهریه خصوصی کافی باشد.

علاوه بر این، بودجه باید پایدار باشد تا برنامه‌ها بتوانند بر اساس درآمد پیش‌بینی‌شده که مشمول تخصیص اعتبارات سالانه یا نوسانات ناشی از غیبت فرزندان نباشد، تصمیمات مربوط به کارکنان و سایر مشاغل را اتخاذ کنند. بنابراین، کل بودجه موجود برای یک برنامه باید برای پوشش هزینه واقعی عملیات با کیفیت بالا و به اندازه کافی ایمن باشد که برنامه ها بتوانند برنامه هایی فراتر از کوتاه مدت داشته باشند.

کیفیت بالا باید برای همه کودکان قابل دسترسی باشد

این شش عنصر کلیدی برای دستیابی و حفظ کیفیت بالا در تمام محیط های دوران کودکی هستند. با توجه به تنوع زیاد برنامه های دوران کودکی در ایالات متحده، یک رویکرد یکسان برای کیفیت وجود ندارد و کیفیت به یک نوع برنامه محدود نمی شود. خانه‌های مراقبت از کودک خانوادگی، مراکز ایرانیان سایبر نگهداری از کودکان - اعم از انتفاعی و غیرانتفاعی –

و مدارس دولتی همگی می‌توانند آموزش خرید و فروش عمده باتری دوران کودکی با کیفیت بالا را برای کودکان در هر سنی ارائه دهند. در حالی که ممکن است برای در نظر گرفتن شرایط خاص نیاز به حمایت های هدفمند یا اصلاح استانداردها باشد، تمرکز بر یادگیری، رشد و رفاه کلی کودکان می تواند در همه این تنظیمات مراقبت از کودک حفظ شود. مثلا:

برنامه های درسی را می توان برای نوزادان و کودکان نوپا و نه فقط برای کودکان پیش دبستانی اجرا کرد

ارائه دهندگان مراقبت از کودک خانواده می توانند از طریق شبکه های ارائه دهنده مراقبت از کودک خانواده به حمایت های بهبود کیفیت دسترسی داشته باشند

برنامه های کوچک ممکن است از طریق یک اتحاد خدمات مشترک به پشتیبانی های اداری دسترسی داشته باشند

ارائه‌دهندگان خصوصی روستایی ممکن خرید و فروش عمده باتری است با مدارس دولتی یا برنامه‌های Head Start/Early Head Start همکاری کنند تا از خدمات و پشتیبانی‌ها بهره ببرند.

ارائه‌دهندگانی که عمدتاً به زبان‌آموزان کم‌درآمد یا دو زبانه خدمات ارائه می‌دهند، می‌توانند فعالیت‌های مشارکت خانواده را برای در نظر گرفتن نیازهای منحصربه‌فرد جمعیت خود تنظیم کنند.

نه پیشینه جمعیتی کودک و خانواده و نه نوع تسهیلاتی که کودک در آن ثبت نام شده است نباید مانعی برای دسترسی به برنامه های با کیفیت بالا باشد. با این حال، برنامه ها برای دستیابی و حفظ کیفیت نیاز به حمایت دارند. شش عنصر ذکر شده در بالا یک نقشه راه به سیاستگذاران و سهامداران ارائه می دهد که به آنها اجازه می دهد تا بر ساختارهای کلیدی لازم برای حمایت از کیفیت بالا تمرکز کنند.

نتیجه

نیاز به آموزش با کیفیت بالا در دوران کودکی هرگز فروش عمده باتری بیشتر از این نبوده است، اما برنامه ها به طور فزاینده ای برای اکثر آمریکایی ها دور از دسترس هستند. همانطور که سیاست گذاران در سطوح فدرال، ایالتی و محلی استراتژی هایی را برای رسیدگی به بحران مراقبت از کودک توسعه می دهند، آنها باید همزمان بر اهمیت کیفیت تمرکز کنند. برای دستیابی به هدف افزایش دسترسی به برنامه‌های باکیفیت برای همه کودکان،

آموزش برنامه نویسی

 (الف) عمل داده ها؛ که از جمع آوری آموزش برنامه نویسی داده ها، ایجاد داده ها، دستکاری داده ها، تجزیه و تحلیل داده ها و تجسم داده ها تشکیل شده است.(ب) مدل سازی و شبیه سازی که از زیر مجموعه ها تشکیل شده است. درک مفهومی، راه حل های آزمایش، ارزیابی مدل، طراحی مدل، و ساخت مدل،

(ج) حل مسئله محاسباتی که از آماده سازی راه حل، برنامه نویسی، انتخاب ابزار، ارزیابی راه حل، توسعه راه حل، انتزاع و اشکال زدایی تشکیل شده است.(د) تفکر سیستمی که از بررسی سیستماتیک، درک روابط بین اجزاء، تفکر چند سطحی، ارتباطات و مدیریت سیستم تشکیل شده است.

به نظر نویسنده، به نظر می رسد که این سهم قابل توجهی است که در مسیر درست پیش می رود، زیرا اجازه می دهد تا به شیوه ای منظم به هر یک از مقوله های لازم برای یادگیری در علوم کامپیوتر پرداخته شود، زمانی که لازم است مهارت های تفکر محاسباتی کسب شود.

مورنو-لئون و همکاران (2018) بر روی یک بازبینی در مورد آموزش برنامه نویسی تفکر محاسباتی به عنوان یک مهارت جهانی کار کردند که در آن چندین چیز را به نتیجه می‌رسانند که باید برجسته شوند:

- تمرکز نباید منحصراً بر برنامه‌نویسی باشد، بلکه باید بر مهارت‌هایی که از طریق یادگیری کدنویسی، به‌ویژه مهارت‌های تفکر محاسباتی ایجاد می‌شوند، تمرکز کرد.- موثرترین راه برای آموزش این مهارت های تفکر محاسباتی از طریق برنامه نویسی است.

- ممکن است در آینده سازوکارهای جدید و کارآمدتری برای پرورش این مهارت ها در دانش آموزان شکوفا شود.- حتی نویسندگانی هستند که استدلال می کنند که برنامه نویسی می تواند در چند سال آینده به دلیل پیشرفت در هوش مصنوعی ناپدید شود.

- در نتیجه، ما استدلال می کنیم که استعاره برای ارائه این حرکت به جامعه آموزشی باید به سمت تفکر محاسباتی به عنوان یک مهارت جهانی تغییر کند که می تواند آموزش برنامه نویسی یادگیری موضوعات و مهارت ها را در برنامه درسی دوره ابتدایی و راهنمایی تقویت کند.

هنگامی که پیشرفته ترین کشورها در این زمینه بررسی ایرانیان سایبر می شوند، کشورهای اروپایی در خط اول ظاهر می شوند یا بهتر است بگوییم اتحادیه اروپا، مجموعه ای از کشورهایی که با سرعت یکسان در زمینه های مختلف و به ویژه در فناوری و اجرای سیستم های آموزشی که به آنها امکان می دهد پیشرفت می کنند. تا در نسل های آینده پیشتاز باشد.

 بنابراین، مورد ایرلند برجسته است، فقط به عنوان مثال، مورد انگلستان، که در اجرای آموزش محاسبات بسیار سریع پیشرفت کرده است. تفکر شخصی در مدرسه با این حال، پیشرفت در کشورهای آمریکای لاتین نیز مشاهده شده است، مانند مورد مطالعه انجام شده توسط محققان دانشگاه دل کائوکا کلمبیا، جایی که کروز و همکارانش انجام دادند.

 (2013) و تیم آنها مطالعه ای تحت عنوان "فرایند برنامه نویسی کودک: یک مدل توسعه نرم افزار برای کودکان" منتشر کردند که هدف آن آموزش کودکان در سنین پایین (8 تا 10 سالگی) با مفاهیم و مهارت های ایجاد نرم افزار (روش شناسی های چابک) بود. ) که باعث تقویت کار آموزش برنامه نویسی تیمی و معرفی مهارت های تفکر محاسباتی می شود.

در سال 2017، محققان Lockwood و Mooney از دانشگاه Maynooth، ایرلند، یک سوال اساسی در مورد تفکر محاسباتی پرسیدند: تفکر محاسباتی در آموزش، کجا مناسب است؟ لازم به ذکر است که در ایرلند، علوم کامپیوتر هنوز یک موضوع ارزیابی شده در سطح ایالتی مانند ریاضیات، زبان یا علوم نیست.

 اگرچه اقداماتی برای گنجاندن آن انجام شده است، اما تاکنون تنها چیزی که در برنامه درسی در اختیار دانش‌آموزان است، یک دوره کوتاه برنامه‌نویسی است. در حالی که برنامه نویسی یک مهارت بسیار مفید است و می تواند برای دانش آموزان در مشاغل مختلف مفید باشد، این تنها بخشی از علوم کامپیوتر نیست که مورد توجه قرار می گیرد.

 اگرچه محققان نتوانسته‌اند در مورد یک تعریف جهانی به توافق برسند، اما به گفته وینگ (2006)، او دو دیدگاه را ارائه می‌کند که تفکر محاسباتی را تعریف می‌کند: (الف) تفکر محاسباتی برای اکتشافات جدید در همه زمینه‌های تلاش اساسی است، و ب) بخشی جدایی ناپذیر از آموزش دوران برنامه نویسی کودکی خواهد بود (لاک وود و مونی، 2017).

علاوه بر این، لازم به ذکر است که نویسندگانی که به صورت محاسباتی فکر می کنند، برای همه رشته ها مفید است. در ایرلند، محققان دپارتمان علوم کامپیوتر دانشگاه Maynooth، برنامه PACT را طراحی کردند (PACT مخفف عبارت Programming Algorithms = Computational Thinking است). هدف معرفی علوم کامپیوتر به دانش‌آموزان و معلمان دبیرستان ایرلندی از طریق برنامه‌نویسی و الگوریتم‌ها، با ایده بهبود مهارت‌های تفکر محاسباتی در دانش‌آموزان شرکت‌کننده بود.

آموزش برنامه نویسی

 علاوه بر این، خاطرنشان می‌شود که آموزش برنامه نویسی این نوع مهارت‌ها قبلاً در آزمون‌های بین‌المللی مانند Trends in International Mathematics and Science Study (TIMSS) گنجانده شده‌اند که امکان اندازه‌گیری روند کشورها در ریاضیات و مهارت‌های علوم را فراهم می‌کند. از این نظر، تحقیقی که در مورد مهارت‌های تفکر محاسباتی و تأثیر آن بر موفقیت TIMSS صحبت می‌کند، به عمق چنین اندازه‌گیری‌هایی می‌پردازد که لحن توسعه آموزشی کشورها را تعیین می‌کند (Alyahya and Alotaibi, 2019).

برای گرگورینا (2021) در کار خود با عنوان "به دست آوردن تصویر: مدل سازی و شبیه سازی در آموزش متوسطه علوم کامپیوتر"، تفکر محاسباتی شامل مهارت مدل سازی است، مهارتی که در سطح پیچیدگی بالاتری نسبت به حل مسئله قرار دارد. بنابراین، تفکر محاسباتی شامل فرمول‌بندی مسائل می‌شود، به طوری که حل آنها با کامپیوتر، سازماندهی و تجزیه و تحلیل منطقی داده‌ها، نمایش داده‌ها از طریق مدل‌ها و آموزش برنامه نویسی خودکارسازی راه‌حل‌ها از طریق الگوریتم‌سازی، که شامل انتزاع‌ها و موازی‌سازی است، امکان‌پذیر است.

 بنابراین، با نگاهی به آموزش دانش‌آموزان، این مهارت‌ها نگرش‌هایی مانند: اعتماد به نفس در مواجهه با پیچیدگی، تداوم در کار با مشکلات دشوار، تحمل ابهام، توانایی مقابله با مشکلات آشکار و توانایی کار با دیگران برای دستیابی به هدف را پشتیبانی و بهبود می‌بخشد.

یک هدف مشترک و برقراری ارتباط با آن بنابراین، برای مثالدر مدل‌سازی دو طرح‌واره، دانش‌آموزان باید دو طرحواره بسازند و آن‌ها را ترکیب کنند: طرحواره‌ای شامل موقعیتی که باید مدل‌سازی شود و طرحواره ابزارهایی (ریاضی، رایانه، علمی، زندگی روزمره و غیره) که می‌توان از آنها استفاده کرد. در ساخت یک مدل قابل درک که نشان دهنده وضعیتی است که باید مدل شود.

گرگورینا تفکر محاسباتی را برحسب مفاهیم اصلی آن توصیف می کند: جمع آوری داده ها، تجزیه و تحلیل داده ها، نمایش داده ها، تجزیه مسئله، انتزاع، الگوریتم ها آموزش برنامه نویسی و رویه ها، اتوماسیون، شبیه سازی و موازی سازی (CSTA Computational Thinking Task Force، 2011؛ در گرگورینا، 2021).

 تعریف تفکر محاسباتی توسط مرکز تفکر محاسباتی ایرانیان سایبر کارنگی ملون (CMCCT) تکمیل شده است، که بیان می کند که از سه جنبه اساسی تشکیل شده است: انتزاع، مدل سازی، و تفکر الگوریتمی (مرکز تفکر محاسباتی کارنگی ملون، 2010؛ در گرگورینا، 2021). ).

در بررسی انجام شده توسط Shute و همکاران. (2017)، با عنوان "ابهام زدایی از تفکر محاسباتی"، او این مفهوم را به عنوان مجموعه ای از مهارت های تجزیه، انتزاع، طراحی الگوریتم، اشکال زدایی، تکرار، و تعمیم که به عنوان مهارت های ضروری برای حل مسئله درک می شود، مطرح می کند. با توجه آموزش برنامه نویسی به تفکر محاسباتی و برنامه نویسی، آنها در یک سطح تجزیه و تحلیل می شوند.

 با این حال، در نظر نمی گیرد که برنامه نویسی محاسباتی از طریق آموزش، امکان کسب مهارت های تفکر محاسباتی را فراهم می کند، زیرا قبل از کدنویسی یک برنامه، انتزاع و تجزیه یک مسئله ضروری است و همچنین بسته به پیچیدگی، انتزاع در چندین سطح ضروری خواهد بود. و پس از برنامه‌ریزی، اشکال‌زدایی و بررسی اینکه آنچه انجام شده همان چیزی را که باید حل کند انجام می‌دهد، ضروری خواهد بود، بنابراین تفکر محاسباتی گام به گام گنجانده می‌شود. با توجه به کتابشناسی مورد بررسی، بیشتر آن بین سال های 2011 و 2015 مشاهده شده است، بنابراین آنچه در آنجا گفته می شود تغییر کرده است و برخی نتیجه گیری ها را منسوخ کرده است.

در Shute Shute و همکاران برجسته شده است. (2017)، تحقیقی توسعه یافت که در آن مقیاسی برای اندازه گیری تفکر محاسباتی ایجاد شد (رومن-گونزالس و همکاران، 2017؛ در Shute و همکاران، 2017)، که شامل یک مقیاس 28 ماده ای است و حدود 45 دقیقه طول می کشد تا کامل. این برنامه بر مفاهیم برنامه نویسی مانند جهت ها و توالی ها، حلقه ها، شرطی ها و توابع ساده تمرکز دارد.

 علاوه بر این، طبقه بندی ایجاد شده وجود دارد که برنامه نویسی سطوح مختلف را دسته بندی می کند که نشان می دهد چگونه می توان طرح های درسی را طراحی کرد. طبقه‌بندی پیشنهادی، دسته‌های اصلی زیر را پیشنهاد می‌کند، که زیرمجموعه‌ها از آن‌ها مشتق می‌شوند، تا طرح‌های ارزیابی تفکر محاسباتی آینده را راهنمایی کنند:

آموزش برنامه نویسی کودکان

 از نظر نحوی، سی شارپ بسیار شبیه جاوا است، بنابراین  آموزش برنامه نویسی کودکان تجربه استفاده از یکی از این زبان ها، انتخاب زبان دیگر را آسان تر می کند. حتی سی شارپ را کلون مایکروسافت زبان جاوا می نامند. می توان از آن برای ایجاد برنامه های کاربردی وب، بازی ها و سایر برنامه ها استفاده کرد. 

عالی برای:دانش آموزانی که علاقه مند به ایجاد اپلیکیشن برای ویندوز هستند نوجوانانی که تجربه جاوا دارند و به دنبال یادگیری زبان مشابه هستندآنچه فرزند شما می تواند در iD Tech ایجاد کند: ما از سی شارپ در محیط Unity استفاده می کنیم تا به نوجوان شما یاد دهیم چگونهبدون نیاز به ایجاد اکثر عناصر از ابتدا یک بازی ویدیویی ایجاد کنید.

دوره های ویژه:آموزش مجازی یونیتی آموزش برنامه نویسی کودکان با سی شارپ (سنین 13 تا 19 سال)Hackathon: توسعه برنامه و بازی مبتنی بر تیم 2 هفته آکادمی مجازی (سنین 13-19)

بنابراین با همه اینها، چگونه می خواهید زبان برنامه نویسی خود را انتخاب کنید؟نحوه انتخاب زبان برنامه نویسی مناسب خلاصه:بر اساس خروجی انتخاب کنیدبر اساس قابلیت انتقال انتخاب کنید بر اساس سطح مهارت انتخاب کنید ...فقط انتخاب کن!جزئیات:

بسیاری از دانشجویان در مقطعی از دوران تحصیلی خود ملزم به مطالعه یک زبان خارجی هستند. بنابراین چگونه تصمیم می گیرید کدام زبان خارجی را انتخاب کنید؟ اسپانیایی خواهد بود یا آلمانی؟ ماندارین یا کانتونی؟ یا شاید حتی سواحیلی؟

انتخاب زبان برنامه نویسی مناسب برای فرزندتان نیز مشابه است. در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید در مورد آن اقدام کنید!

بر اساس خروجی آموزش برنامه نویسی کودکان انتخاب کنید

اگر فرزند شما برای یک تعطیلات طولانی در آلمان برنامه ریزی می کند، ممکن است بخواهد آلمانی بخواند. به طور مشابه، اگر کودک شما رویای طراحی عناصر بازی ویدیویی را دارد، ممکن است بخواهد C++ یا Blueprints را که زبان برنامه‌نویسی بصری Unreal Engine است، مطالعه کند.

بر اساس قابلیت انتقال انتخاب کنید

مردم اغلب مطالعه زبان های عاشقانه را توصیه می کنند، زیرا همه آنها از یک زبان ریشه می آیند، و یادگیری یکی از این زبان ها می تواند یادگیری زبان های دیگر را آسان تر کند. به طور مشابه، گاهی اوقات یادگیری یک زبان برنامه نویسی، مانند جاوا، می تواند شما را آماده کند تا دیگران را سریعتر و کارآمدتر یاد بگیرید.

بر اساس سطح مهارت آموزش برنامه نویسی کودکان انتخاب کنید

یادگیری نوشتن به زبان اسپانیایی، که دارای الفبای انگلیسی ایرانیان سایبر و ساختار دستوری است، بسیار ساده تر از یادگیری نوشتن کانجی ژاپنی است که شامل هزاران کاراکتر منحصر به فرد است.

به همین ترتیب، یادگیری یک زبان برنامه نویسی مانند پایتون برای مبتدیان عالی است، زیرا راه اندازی و اجرای آن بدون نگرانی در مورد نحو آسان تر است.

فقط انتخاب کن

گاهی اوقات هیچ جهت روشنی در مورد زبانی که فرزندتان باید شروع کند وجود ندارد. اشکالی ندارد! دانش‌آموزان می‌توانند اصول برنامه‌نویسی مهمی را از هر زبان برنامه‌نویسی بیاموزند، بنابراین لازم نیست نگران انتخاب اشتباه باشید. اگر فرزند شما به کدنویسی علاقه دارد، فقط اجازه دهید شروع کند!

به کودک خود یک مزیت خلاقیت بدهید!

دلایل متعددی وجود دارد که چرا کودکان و نوجوانان باید کدنویسی را یاد بگیرند. با یک هفته آموزش برنامه نویسی در برنامه iD Tech، با طیف گسترده ای از دوره های برنامه نویسی تابستانی برای کودکان و نوجوانان 7 تا 18 ساله (و دوره های آنلاین برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان، مهارت های تفکر محاسباتی، خلاقیت و استدلال فرزندتان را بهبود بخشید. نوجوانان)، شامل بسیاری از زبان های برنامه نویسی است.(اکنون در دسترس است! اردوهای تعطیلات بهاری برای کودکان و نوجوانان. )

در حالی که این راهنما باید به شما درک خوبی از این برنامه نویسی کودکان که کدام زبان برنامه نویسی ممکن است برای فرزند شما مناسب باشد، به شما بدهد، به یاد داشته باشید که وقتی شک دارید، فقط انتخاب کنید!

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 صفحه بعد